• Inici
  • Informació
  • Contacte

Beques per a les activitats acadèmiques dirigides de suport al professorat

Introduïda: 06-09-2013
Beques per contribuir al procés de millora de l'aprenentatge dels estudiants universitaris. L'àmbit pot ser des de temes d'atenció propera a l'estudiantat com en l'elaboració de materials de suport a l'estudi dirigits de suport al professorat.
Requisit: cal estar matriculat d'un màster.

La duració de les beques és de 3 mesos i els estudiants becats percebran 406,09 euros/mensuals bruts per una dedicació prevista de 32 hores mensuals.

La beca es sol·licita directament a l'AGAUR

Termini de presentació: 16 de setembre

Les beques assignades a la FIB són les següents: UPCA10, UPCA25, UPCA26, UPCA41, UPCA42, UPCA53. Aquestes beques es divideixen per quadrimestres i sumen un total de 14 beques de 3 mesos. Cadascuna correspon a un dels màsters que es realitzen a la FIB. Qualsevol estudiant d'un màster pot sol·licitar una beca a qualsevol màster. Us recomanem que sol·liciteu totes les beques encara que la temàtica us sigui llunyana. Recordeu que haureu d'emplenar una sol·licitud per cada beca (UPCAxx) que demaneu.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil