• Inici
  • Contacte

Beques del Govern de Mèxic per a estrangers 2016

Introduïda: 02-06-2015
La Secretaria de Relacions Exteriors (SRE) convoca beques per a estrangers de 180 països, donant la possibilitat d'estudiar en una de les més de 70 Institucions d'Educació Superior mexicanes amb programes acadèmics registrats en el Programa Nacional de Posgrados de Calidad del Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología.
Les beques s'atorgaran de manera anual per a la realització dels següents perfeccionaments:
  • Programes de mobilitat a nivell de llicenciatura i postgrau, un periode acadèmic, trimestre, quatrimestre o semestre.
  • Recerca a nivell postgrau i estades postdoctorals, des de un fins a 12 mesos.
  • Especialització, un any.
  • Màster, dos anys.
  • Doctorat, tres any.
  • Especialitats i subespecialitats mèdiques, tres anys.
als interessats en realitzar estudis a Mèxic, en els nivells d'especialitat, màster, doctorat i recerca de postgrau, especialidad, máster, doctorado e investigaciones de posgrado, així com programes de mobilitat estudiantil de movilidad estudiantil de licenciatura y posgrado.

Requisits
  • Títol de llicenciatura, màster o doctorat requerit per cursar el programa per al qual es sol·licita la beca.
  • Promig mínim de 8 en l'escala de 0 a 10, o el seu equivalent, en l'últim programa d'estudis cursat.
  • Estar admès/a o cursant algun programa en alguna de les institucions mexicanes que formen part de la convocatòria.
Termini de presentació de sol·licituds: Fins al 31/8/2015.

Bases de la Convocatòria

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS