• Inici

Ferran Alet Puig

David Balaghi Buil

Ezequiel Santamaría Navarro

Els dies 27 i 28 de juny hem celebrat, a la Facultat d’Informàtica de Barcelona, l’Olimpíada Informàtica Espanyola. Els quatre finalistes acudiran a la Olimpíada Informàtica Internacional que aquest any es celebrarà a Tailandia, del 22 al 29 de juliol.

L’Olimpíada Informàtica Internacional és una de les cinc olimpíades científiques que tenen lloc anualment. El seu objectiu és l’estímul de l’interès en la informàtica i en les tecnologies de la informació. Pretén reunir estudiants amb talent excepcional que puguin compartir experiències científiques i personals.

L’Olimpíada Informàtica Espanyola està adreçada a estudiants d’ensenyament secundari i batxillerat, convocat en tots els centres d’aquests nivells a Espanya. Mitjançant successives eliminatòries se selecciona l’equip espanyol de quatre concursants que competiran en la final Internacional.

Els estudiants participen individualment, intentant obtenir la màxima puntuació resolent un conjunt de problemes algorítmics programant en un ordinador personal.

L’organització de l’edició espanyola compta amb la col•laboració de la Fundació AULA, la Universitat Politècnica de Catalunya i la Facultat d’Informàtica de Barcelona.

Llistat de classificació

Web de l'Olimpíada