• Inici
  • Informació
  • Contacte

Jornades per a professorat de secundāria

Introduïda: 22-11-2013
26 i 27 de novembre de 2013. Ramon Llull, Patrķ de l'Enginyeria Informātica.
La Facultat d’Informàtica de Barcelona de la UPC, organitza amb motiu de la diada d’en Ramon Llull, patró de l’enginyeria informàtica, unes jornades adreçades al professorat de secundària. Enguany celebrem la 7a. edició.

La jornada té com a finalitat apropar els centres d’ensenyament secundari i la universitat, per tal d’intercanviar experiències i informacions d’interès tant per als professors i els estudiants de l’ensenyament secundari, com per als professors de la nostra facultat.

Enguany, centrem les activitats de la jornada al voltant dels nous projectes i de les eines de les quals ens podem dotar per tenir èxit. Proposem tres activitats, tres peces que encaixen amb l'objectiu de disposar de recursos per a la nostra docència i contribuir en la formació dels futurs ciutadans:

- Presentació de l’Olimpíada Informàtica Catalana
- Visita al supercomputador MareNostrum 3 (actualitzat al 2013) del Barcelona Supercomputing Center de la UPC.
- Taller “Desenvolupament d’Apps amb AppInventor"

L'activitat està inclosa en el programa de formació del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Programa i web de la Jornada Ramon Llull

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS