• Inici
  • Informació
  • Contacte

Crowdfunding "Laboratori d'aplicacions mòbils a la FIB"

Introduïda: 17-10-2013
El projecte s’adreça a reconvertir un aula del Campus Nord en un laboratori de desenvolupament d’aplicacions mòbils (Apps) per a iOS (iPhones, iPads...). Es preveu que aquest estigui equipat amb estacions de treball Apple, amb les quals es pugui aprendre a desenvolupar i programar Apps. En aquest espai s’impartirien cursos presencials i també serviria per a auto-formació mitjançant cursos a distància (MOOCs).

Us animem a participar-hi i a fer-ne difusió.
- Projecte d'aplicacions mòbils

- Programa SUMA UPC