• Inici
  • Contacte

Programa de beques FARO

Introduïda: 14-05-2015
Aquest programa té com a objectiu que estudiants dels últims cursos puguin realitzar períodes de pràctiques en empreses situades a l'estranger. Les destinacions elegibles són: Europa, USA, Canadà, Àsia i Oceania.
FARO és un programa promogut i finançat pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport  amb el propòsit és fomentar la mobilitat d'estudiants d'últims cursos de totes les universitats espanyoles mitjançant la realització de pràctiques formatives de qualitat en empreses ubicades a Europa, Estats Units i Canadà i a empreses espanyoles o multinacionals d'Àsia i Oceania.

Presentació de sol·licituds
Els estudiants interessats en participar en el programa FARO s'han de registrar en la web del programa beques Faro, per tal de participar en els processos de selecció que es vagin gestionant des de la coordinació del programa.

Més informació a www.becasfaro.es

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS