• Inici
  • Contacte

Seminaris d'empresa 2013

Introduïda: 13-12-2012

Del 23 de gener al 8 de febrer de 2013 organitzem la 16a. edició dels Seminaris d'empresa. Consisteix en un conjunt de tallers impartits per professionals d'empreses punteres del sector i que comprenen temes sobre metodologies, eines i serveis en el camp de les Tecnologies de la Informació.

Adreçades a:
  • estudiants de les Enginyeries (pla 2003)
  • estudiants de Grau en Enginyeria Informàtica amb el 50% de crèdits superats
  • estudiants dels Màsters Oficials de la FIB

Càrrega i valoració acadèmica:

• estudiants de les Enginyeries, pla 2003: 1 crèdit de lliure elecció per seminari
  • estudiants de Grau: 1 crèdit optatiu de l’itinerari “Programa Cultural 1” per la realització de dos seminaris
  • sense reconeixement acadèmic per als estudiants dels Màsters Oficials de la FIB
  • El seminari de l’empresa GFT IT Consulting: “ServiceNow System Administrator” té una càrrega de 20 hores i per tant una valoració acadèmica de 2 crèdits de lliure elecció pels estudiants de les enginyeries i d’un crèdit optatiu de l’itinerari “ Programa Cultural 1” pels estudiants de Grau. Sense reconeixement acadèmic pels estudiants dels Màster oficial de la FIB.

La sol•licitud dels crèdits de lliure elecció, o optatius, està subjecta a l’assistència als seminaris (90%)  i s’ha de fer durant el període administratiu corresponent, a través del Racó.

Períodes de matrícula:
(A través del Racó)
  • fins l’11 de gener, estudiants de les enginyeries (pla 2003), estudiants de Grau que hagin superat el 50% dels crèdits i estudiants de Màsters Oficials de la FIB
  • de l’11 al 18 de gener s'obrirà la matrícula als estudiants de Grau en Enginyeria Informàtica amb les assignatures de la Fase Inicial superades.

Preu:

• 15 euros

La informació detallada, dels temaris i empreses que imparteixen els seminaris, la podeu trobar a la web: seminarisempresa.fib.upc.edu

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil