• Inici
  • Contacte

Menció Fiber Emprenedors 2012. Votacions

Introduïda: 16-04-2012
Ja està obert el procés de votació de les candidatures per a la Menció FiberEmprenedor. Del 16 al 27 d'abril.
En el marc de la 10a Festibity que es celebrarà el proper 10 de maig al Hall de l'Edifici MEDIA-TIC de Barcelona, FIB Alumni pretén fer un reconeixement a la tasca de persones o empreses que s'hagin distingit en l'àmbit de les tecnologies de la informació, defensant uns valors o unes maneres de fer en sintonia amb els objectius de FIB Alumni i de la FIB.

Aquest any a la Festibity atorguem per segon any consecutiu la Menció als Fibers Emprenedors.

Aquesta Menció pretén distingir l'èxit dels Fibers emprenedors, així com reconèixer el seu esperit empresarial, el seu sentit de la innovació i la millora de la gestió com a factor clau per afrontar els reptes que imposa un entorn econòmic en constant evolució.

Els candidats per aquest distintiu són els següents:

• Dexma, fundada per Joan Pinyol, Guillem Corominas i Xavier Orduña
  • Sparsity Technologies, fundada per Victor Muntés Mulero, Norbert Martínez Bazán, Pere Baleta i Josep Lluis Larriba

La menció es lliurarà per votació dels socis membres de FIB Alumni a través del portal. Tots els socis podran votar entre el 16 i el 27 d'abril. Pots tornar a votar abans que acabi el termini el 27 d'abril, però només es tindrà en compte la darrera aportació.

Més informació: http://ow.ly/aiEeB

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS