• Inici
  • Contacte

Beques de recerca del Programa Algèria Universitats

Introduïda: 18-05-2010

Es tracta d'un programa de cooperació al desenvolupament basat en el treball conjunt entre dues xarxes universitàries mediterrànies, la Xarxa Vives d'Universitats (XVU) i la Conferència Regional d'Universitats de l'Oest d'Algèria (CRUO).

Termini de presentació de sol·licituds: 1 de juny.

Es convoquen un total de vuit beques destinades a estudiants de la XVU amb la finalitat de finançar una estada de recerca en una universitat de la CRUO en els àmbits d’Arqueologia, Informàtica i Matemàtiques a la Universitat de Tlemcen, i de Sismografia, Estudis Àrabs i Traductologia de la Universitat d’Orà.

Les estades es podran realitzar fins el 1 de desembre de 2010. El període mínim de l’estada és de 30 dies i el màxim de 45 dies.

El viatge fins a la universitat algeriana anirà a càrrec del pressupost del PAU, i la CRUO assumeix les despeses d’allotjament i manutenció en la universitat de destí.

Per participar, els/les possibles interessats/des, hauran de presentar el seu currículum i una carta de motivació abans del proper día 1 de juny en aquesta adreça electrónica: emiliana.marques@upc.edu

Enllaç a la Xarxa Vives d’Universitats

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS