• Inici
  • Contacte

4a edició del Campus Científic d'Estiu

Introduïda: 18-07-2013
La FIB participa al Campus Científic d'Estiu amb un taller de robòtica dirigit per el Professor Josep Fernández Ruzafa.
1.808 joves de 4t de secundària i 1r de batxillerat s’han incorporat durant aquesta setmana a projectes de recerca —en quatre torns de set dies de durada cadascun— al costat de diferents científics en universitats d’excel·lència de tot Espanya. Cada estudiant participarà en un projecte d’apropament científic d’entre els 64 programats aquest any per les setze universitats col·laboradores, que han estat dissenyats per professors universitaris i docents d’ensenyaments de secundària.

Recull de premsa UPC La Vanguardia del 15-07-2013
Nota de premsa FECYT