• Inici
  • Contacte

La FIB organitza un taller de robòtica al Campus Científics d'Estiu de la UPC

Introduïda: 05-09-2011
Alumnes brillants de secundària participen en aquests cursos que tenen com a objectiu fomentar la vocació científica.
El propòsit del taller “Els robots al nostre servei” que organitza la FIB, és apropar els alumnes de secundària en les àrees de tecnologia puntera de la robòtica, especialment en la robòtica mòbil. Durant quatre sessions els estudiants aprendran a programar i realitzar robots, i a dissenyar algorismes complexes, fent servir sensors i mitjançant la interacció del robot amb l’entorn.

Aquests Campus, que són iniciativa del Ministerio de Educación i la Fundació Española para la Ciencia y la Tecnologia (FECYT), amb el suport l’Obra Social “la Caixa”, es desenvolupen del 3 al 30 de juliol a les universitats espanyoles que han aconseguit el reconeixement com a Campus d’Excel•lència Internacional (CEI). La finalitat és potenciar l’interès d’aquests estudiants per la ciència, la tecnologia i la innovació.

Entre 7.000 estudiants d’arreu d’Espanya que van presentar la seva candidatura, 1200 van ser escollits en funció del seu expedient acadèmic i d’una carta personal en la qual explicaven la seva motivació . Els 60 estudiants que vindran a la UPC participaran , en 4 tallers sota el paraigua del Campus d’Energia, Energia per a l’excel•lència, projecte pel qual la Universitat ha obtingut el reconeixement de CEI.

Foto:  Josep Fernández Vicedegà d’Extensió Universitària a la FIB amb  els estudiants participants al taller de robots. Samarreta: I love bits.

+informació:

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS