• Inici
  • Informació
  • Contacte

Vols anar a realitzar una estada de curta durada al Japó?

Introduïda: 14-11-2013
El National Institute of Informatics (NII) de Tokyo ofereix la possibilitat de realitzar un Internship de 2 a 6 mesos de durada.
Si estàs interessat/da en anar al Japó, el National Institute of Informatics ofereix beques per a estudiants de l’Enginyeria Informàtica   (pla 2003, 5 anys), de Màster i de Doctorat per realitzar una estada de recerca en temes molts diversos.

L’import de les beques és de 171.000 iens (1400 euros aprox.) mensuals més l’assegurança d’accidents.

Les estades van de 60 a 180 dies i l’INICI de l’estada ha d’estar comprés entre mitjans de desembre de 2013 i març de 2014.

Els requisits necessaris són ser estudiant/a dels darrers cursos de l’Enginyeria Informàtica (pla 2003) o estudiant/a de màster o de doctorat, tenir bon expedient acadèmic i bon nivell d’anglès.

Els/les interessats/des han d’enviar la seva sol•licitud via e-mail a rel.int@fib.upc.edu amb subject “Internship NII-2014 (primavera)”.

Cal incloure:

- En el text del missatge, una indicació del nivell d’anglès i acreditació disponible.

- Application form que trobareu a

Els temes disponibles es troben a "list of research topics". Com a màxim cal indicar-ne tres.

A l'application form també cal incloure el curriculum.

- Carta de motivació en anglès. Aquesta carta és molt important per a la selecció final al NII.

- Expedient acadèmic

La data límit pera enviar les sol·licituds és el 25 d'octubre de 2013.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil