• Inici
  • Informació
  • Contacte

Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat

Introduïda: 05-05-2014
Busques feina? Saps com pots aconseguir que les pràctiques et donin accés al mercat de treball? Coneixes quins són els perfils professionals en què hi ha més demanda? Vols crear una empresa i no saps per on has de començar?
UPC Alumni ha posat en marxa un programa d'assessorament per a la gestió de la carrera professional i d'orientació en la cerca de feina dirigit a l'estudiantat universitari i titulats, de la UPC i d'altres universitats. Aquest programa, està subvencionat per la Secretaria d’Universitats i Recerca, mitjançant fons provinents del Servei d’Ocupació de Catalunya, el Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu, que cobreixen el 100% de les despeses.

Totes aquelles persones interessades en el programa d'orientació de forma individualitzada poden inscriure's a través del següent formulari

Programa UPC Alumni d'orientació i millora de l'ocupabilitat

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS