• Inici
  • Informació
  • Contacte

Conferència: Una estrategia de diseño de titulaciones basada en competencias previas y aportadas como elemento de validación de la calidad del plan de estudios

Introduïda: 06-02-2009
Dra. Mª Ángeles Díaz Fondón, 11 de febrer, 11:15h, Sala d'Actes FIB
En el marc del Cicle d'activitats FIB d'Adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior, la professora Mª Ángeles Díaz Fondón de la Universidad de Oviedo impartirà la conferència “Una estrategia de diseño de titulaciones basada en competencias previas y aportadas como elemento de validación de la calidad del plan de estudios”.

Mª Ángeles Díaz Fondón ha estat Sotsdirectora, Secretaria i Cap d’Estudis de l’Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica d’Oviedo (EUITTO), actualment coordina la Comissió de Qualitat i Implantació del EEES en aquesta escola i treballa en l’àmbit de la innovació docent i l’adaptació de títols i metodologies al EEES.

Els assistents a cadascuna de les activitats rebran un certificat d’assistència. Per tal de preparar aquests certificats, es prega confirmar amb antelació l’assistència a cada activitat a l'adreça de correu deganat@fib.upc.edu o bé al telèfon 17111

Resum de la conferència

Més informació de les activitats

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS