• Inici
  • Informació
  • Contacte

CodeClub a les Biblioteques: en marxa la 5a edició!

Introduïda: 07-09-2016
Apunta't a la 5a edició del projecte de CodeClub a les Biblioteques no més tard del 23 de setembre i aconsegueix 2 ECTS per activitats extra universitàries !
El Servei de Biblioteques de Catalunya i el CodeClubCat han posat en marxa la cinquena edició del projecte amb l’objectiu d’apropar la programació a nens/es de 10 a 12 anys en els espais que ofereixen les biblioteques municipals.

Al llarg d’entre 10 i 12 setmanes durant el període comprés entre el 20 d’octubre i el 31 de gener, en sessions de 1.30 h un parell de voluntaris treballaran braç a braç en una biblioteca fent-se càrrec d’un grupet d’entre 5-7 nens/es cadascú per tal d’introduir-los en el món de la programació fent servir Scratch. En aquesta edició participaran com a voluntaris estudiants de la FIB-UPC, de la Pompeu i Fabra i de la Universitat de Girona.

Si ets estudiant del GEI o de màster i vols participar en aquesta aventura has de fer el següent:
  1. Revisa la llista de biblioteques que participen en aquesta edició. Vigila els dies i hores que la biblioteca té previst fer el taller!
  2. Selecciona un màxim de 3 biblioteques, ordenades per preferència.
  3. Envia un correu electrònic, no més tard del 23 de setembre, a vd.estudiantat@fib.upc.edu amb les següents dades:
  • Nom, cognoms, DNI, telèfon, correu electrònic, titulació que estàs cursant, nombre de crèdits aprovats i la teva motivació.
  • Llista ordenada de les 3 biblioteques que, com a màxim, has triat.
  • Al subject del missatge has de posar: Voluntari Codeclub 5a edició.
Important:
  • La teva participació, acreditada per les biblioteques, dóna dret a un reconeixement de 2 crèdits (només estudiants GEI).
  • El termini per presentar la teva candidatura és el 23 de setembre de 2016 (inclòs).
  • L’assignació de voluntaris a biblioteques es farà del 27 de setembre en endavant. Tan aviat com ens la comuniquin t’ho farem saber!!!

Tens molta més informació sobre aquest projecte, les edicions anteriors, el material disponible per preparar les classes, etc. a codeclubcat.org.

Testimonis de voluntaris que han participat en les edicions anteriors d’aquest projecte:

Ha sigut una experiència fantàstica. Ho tornaria a repetir sense pensar-m'ho 2 cops. Moltes gràcies per portar el CodeClub a les biblioteques! :)

Per a mi l'experiència ha estat molt interessant, no només per conèixer l'Scratch, el taller que hem realitzat i la dinàmica dels codeclubs, sinó també per la relació de convivència amb el meu company, els nens i el personal de la biblioteca.

M'ha agradat molt participar en aquest codeclub. M'agradaria tenir la possibilitat de seguir en un nivell avançat o seguir impartint classes, ja que és molt divertit i gratificant.

Es van trobar algunes incoherències entre els guions del CodeClub i les eines de Scratch en Català. A banda d'aquests petits detalls una gran experiència!.”

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil