• Inici
  • Informació
  • Contacte

Curs ICE: Competències, metodologies i avaluació en el nou context universitari

Introduïda: 08-06-2009
8 de juny, 9:15 a 14:15h, Sala d'Actes FIB i aula 2.3 de l'ETSEIAT.
En el marc del Cicle d'activitats FIB d'Adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior, es realitza el curs “Competències, metodologies i avaluació en el nou context universitari” impartit pels següents professors i professores:

Immaculada Torra Bitlloch (Dept. d'Eng. Minera i Recursos Naturals i directora de l'ICE UPC)
Ignacio de Corral Manuel de Villena (Dept. d'Eng. del Terreny, Cartogràfica i Geofísica i Sotsdirector de l'ICE de la UPC )
Maria Nuria Salan Ballesteros (Dept. de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal•lúrgica i Coordinadora del Projecte Rima )
Carlos Hué García (Dept. de Psicología y Sociología de la Universidad de Zaragoza y Asesor Técnico del Dept. de Educación y Ciencia del Gobierno de Aragón )
Miguel Valero Garcia (Dept. Arquitectura Computadors )
Cristina Poyatos Matas (Senior Lecturer of Griffith University, Brisbane, Queensland, Austràlia)

• Resum de l'activitat
Més informació de les activitats
De: 08-06-2009 Fins: 08-06-2009

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS