• Inici
  • Contacte

Concurs IBM Master the Mainframe 2015

Introduïda: 01-10-2015
IBM organitza a nivell mundial l'ediciķ 2015 del concurs "Master the Mainframe". Aquest certamen estā obert a tots els estudiants matriculats a la universitat en tots els graus, māsters o equivalent.
Espanya participa en aquest concurs que se celebrarà l'últim trimestre d'aquest any. Aquest certamen està obert a tots els estudiants matriculats a la universitat en tots els graus, màsters o equivalent, tant en titulacions oficials com a pròpies de la universitat.

El concurs permet als estudiants un primer contacte amb una plataforma de computació sense rival, el mainframe d'IBM, mostrar el seu talent, guanyar premis i adquirir experiència en un sistema present en els processos crítics de negoci de les empreses més grans del món.

Per competir no és necessària cap experiència prèvia amb el Mainframe. En un món amb una demanda creixent de professionals qualificats, la participació en el concurs Master the Mainframe els oferirà més oportunitats professionals.

Els guanyadors de l'edició local de cada país participaran a la final mundial el 2016.

IBM Master the Mainframe

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS