• Inici

Introduïda: 15-09-2016
Dia: 21 setembre
Hora: 12:00h
Lloc: Espai Emprèn UPC, C6 (accés per plaça FIB)
El pròxim dia 21 de setembre a les 12:00 h vine a conèixer el Programa Talents Of Barcelona, TOB. Farem una xerrada informativa a l'Espai Empren UPC situat al C6 amb l'accés per la plaça de la FIB.

Talents Of Barcelona és un programa per a estudiants i recentment titulats amb inquietuds sobre el seu futur professional i amb un clar interès pel món emprenedor. Durant aquest programa els participants assistiran a xerrades i workshops a diferents punts d'interès de la ciutat de Barcelona i entraran en contacte amb gent de perfils diversos. El programa s'acaba amb un startup weekend on els participants, per grups, treballaran sobre una idea de negoci.

Per inscriure's cal enviar un correu a empren@upc.edu amb el vostre nom i cognom.

>> talentsofbarcelona.com

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS