• Inici
  • Informació
  • Contacte

Barcelona Gaming Weekend. Organitzat per l'Associació Fiberparty amb el suport de Movistar.

Introduïda: 07-07-2008
Els pròxims 11, 12 i 13 de juliol la Sala Principal de l'Espai Movistar es transformarà en l'escenari de la primera edició del Barcelona Gaming Weekend, un dels torneigs d'esports electrònics més espectaculars que es realitzen a Espanya.

Es tracta d’una competició de videojocs per equips que reuneix als millors professionals de l’oci electrònic. L’esdeveniment està organitzat per l’Associació Cultural Fiberparty, formada per estudiants de la Facultat d’Informàtica de Barcelona i fundadora de la LAN party “Fiberparty”, que compta amb el suport de Movistar, LedPc i l’Ajuntament de Barcelona.

Per aquesta primera edició del Barcelona Gaming Weekend, s’ha escollit el clàssic “Counter Strike”, el videojoc on - line més jugat en la història dels videojocs.

Paral•lelament al torneig, es realitzaran diferents activitats per a tot el públic assistent.

Web del Torneig

Enllaç a Fiberparty 2008