• Inici
  • Informació
  • Contacte

Els estudiants de l'especialitat de Sistemes d'Informaciķ i del Māster DMKM participen en la primera ediciķ de visita a Codorníu

Introduïda: 25-10-2011
Els estudiants de l'especialitat de Sistemes d'Informaciķ del Grau en Enginyeria Informātica i del Māster Erasmus Mundus en Mineria de Dades i Gestiķ del Coneixement (DMKM), juntament amb professors de la FIB varen efectuar una visita a les caves Codorníu.
En un conjunt d'assignatures de l'especialitat de Sistemes de Informació i del Màster DMKM estem desenvolupant un projecte d'aprenentatge efectiu de la realitat dels sistemes d'informació a les organitzacions a través de la “visualització” dels problemes del “món real” a les empreses.

En aquestes assignatures els alumnes resolen una sèrie de casos, treballs i projectes pràctics basats en dades de l’empresa Codorníu.

Durant la visita varem conèixer el procés d'elaboració d'una ampolla de cava, els extensos cellers subterranis i la història de l’empresa familiar. La visita es va complementar amb la projecció d'un documental, amb un recorregut intern pels cellers amb tren elèctric i amb un passeig pels jardins de la casa per admirar el conjunt arquitectònic modernista, declarat Monument Històric Artístic Nacional l’any 1976, obra de l'arquitecte Josep Puig i Cadafalch. Al finalitzar la visita, ens van oferir una degustació del producte elaborat.

Esperem, en el futur, poder realitzar moltes més edicions.

Aquí tenim un vídeo resum de la visita.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil