• Inici

Nova Junta Directiva de FIB Alumni

Introduïda: 31-10-2014
Dijous 30 d'octubre es va constituir la nova Junta Directiva de FIB Alumni
Durant l'Assemblea General de socis, va resultar elegida la candidatura presentada pel Sr. Albert Herrero
A les eleccions a Junta Directiva de FIB Alumni celebrades ahir dijous 30 d'octubre, durant l'Assemblea General de socis, va resultar elegida la candidatura presentada pel Sr. Albert Herrero. Des de la FIB volem agrair a tots els membres de la Junta sortint, i en especial al seu President Albert Pallejà, la feina feta durant aquests 4 anys. Desitgem tota classe d'encerts a la nova Junta. Recordeu que tothom es pot fer sense cost membre d'UPC Alumni premiun.

FIB Alumni

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS