• Inici
  • Informació
  • Contacte

Convocatòria. II Edició Nacional de Premis Final de Carrera Sun Microsystems 2009

Introduïda: 23-09-2009
Ampliat el termini de presentació fins el 31 d'octubre.
El passat 5 de maig, coincidint amb l'acte d'entrega dels premis de la I Edició, la companyia va anunciar la convocatòria de la II Edició Nacional de premis Projectes Fi de Carrera Sun Microsystems 2009.

Com a novetat destacable, els treballs dels aspirants hauran de ser desenvolupaments d’aplicacions o utilitats basades en tecnologies OpenSource sobre alguna de les plataformes potenciades per Sun Microsystems: OpenSolaris, Java, JavaFX, xVM VirtualBox, GlassFish, NetBeans, OpenJDK, OpenOffice.org, OpenSPARC, y MySQL o estar relacionats amb arquitectura de xarxes i sistemes basats en aquestes plataformes.

Aquesta convocatòria, a més de guardonar als estudiants autors dels Projectes Fi de Carrera, te com a peculiaritat que premia igualment la tasca dels docents que actuen com directors dels projectes, destinant un total de 24.000 Euros en premis repartits entre els tres primers llocs.

El jurat esta compost per 2 representants de Sun i 3 representats de comunitats OpenSource i altres organismes tecnològics d’àmbit públic i privat.

Bases de la convocatòria + imprès de sol·licitud

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil