• Inici
  • Contacte

15č Concurs d'Idees Ambientals i Sostenibles de la UPC

Introduïda: 05-03-2012

Convocatōria adreįada exclusivament a estudiants universitaris matriculats en el curs 2011- 2012 (grau i postgrau: doctorands i māsters)

Amb la temātica "RIO+20 reforcem el compromís amb la sostenibilitat" el termini d'admissiķ dels projectes es tancarā el dimarts15 de maig de 2012, a les 14 h.

Objectiu

La Universitat Politècnica de Catalunya cerca idees per promoure projectes i accions innovadores que contribueixin als grans canvis que el món necessita d’aquest segle XXI per transformar el model econòmic i social actual i transitar cap a nous models de desenvolupament d’acord als objectius del mil•lenni.

Les idees aportades han de possibilitar un salt qualitatiu en l’assumpció de la responsabilitat social de la tecnològica davant del medi ambient i el desenvolupament humà sostenible i concretament ha d’incidir especialment sobre el nostre àmbit universitari i la nostra interacció amb la societat.
La convocatòria d’enguany demana que els projectes presentats prenguin com a referència la celebració de la Conferència sobre desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides (Cimera de la Terra Rio+20) que tindrà lloc del 4 al 6 de juny de 2012.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil