• Inici
  • Contacte

Acord de col·laboració amb Barcelona Activa- Cibernàrium

Introduïda: 14-07-2011
La UPC ha signat un conveni amb Barcelona Activa - Cibernàrium amb el que la FIB s'incorpora al Consell Assessor de Continguts de Capacitació Tecnològica de la entitat.
Mitjançant aquest acord, la FIB participarà en la creació de continguts i itineraris formatius per a la millora de les competències TIC dels professionals de la ciutat i organitzarà activitats docents per tal de capacitar Formadors TIC adreçades als estudiants de la FIB.

Cibernàrium és el programa de capacitació i divulgació tecnològica de Barcelona Activa – Ajuntament de Barcelona. Ofereix formació per a professionals i empreses, així com activitats d'iniciació a Internet per a tota la ciutadania.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil