• Inici
  • Contacte

Reforma de les Aules de Campus Nord

Introduïda: 29-06-2010
Aquest estiu la UPC reformarà les aules de Campus Nord per adaptar-les a les necessitats dels nous plans d'estudi i de les noves metodologies d'aprenentatge, millorar el confort dels espais i incorporar mesures d'estalvi energètic .
Aquestes obres que afectaran als aularis A1, A2, A3, A4, A5 i A6, utilitzats per la FIB, l’ETSECCPB i l’ETSETB, estan incloses a les actuacions del BKC (Barcelona Knowledge Campus), el Campus d’Excel·lència Internacional.
Les reformes inclouran:
  • La redistribució dels espais de 7 plantes, per adequar la mida de les aules a les mides dels grups més reduïts i incorporar aules amb envà mòbil.
  • La substitució del mobiliari actual per mobiliari més flexible que permetrà diferents configuracions de les aules.
  • Ampliació de la capacitat de la xarxa sense fils i de la connectivitat de les aules, i instal·lació de preses de corrent suficients per donar suport al model “1 alumne=1 portàtil”
  • Instal•lació d’equipament informàtic de suport al professorat (telèfon IP, PC, etc.)
  • Reforma del sistema de calefacció de totes les aules i instal•lació de sistemes de refrigeració per millorar les condicions ambientals, mantenint criteris de sostenibilitat.
  • Millores en l’enllumenat.
  • Altres millores com la incorporació de panys electrònics, millores als sistemes d’emergència i canvi de la retolació de les aules
També està previst instal·lar durant el curs 2010-2011 un aula de videoconferència per a cada escola.

Amb aquestes actuacions és pretén reduir en un 50% el consum energètic i millorar la qualitat dels espais de docència i aprenentatge del Campus Nord i avançar-se a les futures necessitats.

Les titulacions que la FIB impartirà al Campus Nord el curs 2010-2011 són:
  • Grau en Enginyeria Informàtica
  • Màster de Tecnologies de la Informació
  • Màster en Arquitectura de Computadors, Xarxes i Sistemes
  • Màster en Computació
  • Màster en Intel·ligència Artificial
  • Màster Erasmus Mundus en Mineria de Dades i Gestió del Coneixement
  • Màster Erasmus Mundus en Computació Distribuida
  • Màster en Sostenibilitat, Tecnologia i Innovació (dins del programa ATLANTIS)
  • Enginyeria en Informàtica (pla 2003)
  • Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes i de Gestió (pla 2003)

Actuacions  generals i  equipaments previstos (PDF)