• Inici
  • Contacte

Cursos Servei de Llengües i Terminologia UPC

Introduïda: 14-02-2013
Properament començaran els cursos del Servei de Llengües i Terminologia amb crèdits ECTS i/o de lliure elecció.
Com pots preparar-te la presentació oral del TFG amb èxit? (1 ECTS o 2,5 crèdits de lliure elecció)

Com pots elaborar un currículum eficaç (1 ECTS o 2,5 crèdits de lliure elecció)

Com pots tenir èxit en una entrevista de feina (1 ECTS o 2,5 crèdits de lliure elecció)

Com pots argumentar amb eficàcia (estudiantat) (1 ECTS o 2,5 crèdits de lliure elecció)

Et recordem que els cursos d'idiomes a la UPC també estan reconeguts amb crèdits i es fan a través de Merit School, a Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Cugat i Terrassa, i UniCor, a Vilanova i la Geltrú.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil