• Inici
  • Informació
  • Contacte

Seminari "Crear el teu futur"

Introduïda: 19-05-2015
Si ets estudiant del GEI o de les enginyeries aprofita la nova edició del seminari "Crear el teu futur: un simple treball o la teva autèntica passió" i aconsegueix 2 ECTS (crèdits optatius). Amb aquest seminari descobriràs com combinar treball i passió.
Matricula’t entre el 10 i el 15 de juny. Places molt limitades!!!!

- Dades del seminari, impartit conjuntament amb l’ETSETB:

Dates: Del 29 de juny al 3 de juliol
Horari: grup 10 de 9:00 a 13:00 h i grup 20 de 15:00 a 19:00 h
Lloc: Aula Multimèdia, B3
Contingut: http://www.etsetb.upc.edu/documents/guia_docent/assignatures/SisAud/230311.pdf

- Procediment
Dates de matrícula: del 10 al 15 de juny, d’11:00 a 13:30 a la secretaria Acadèmica de la FIB.

La matrícula es realitzarà presencialment a la secretaria Acadèmica de la FIB (B6, planta 0) sense ordre preestablert de matrícula fins que s’exhaureixin les places disponibles.

Comentaris d'estudiantat d'edicions anteriors.

"El seminari va ser molt interessant, una gran oportunitat per plantejar-se el futur amb uns altres ulls, i conèixer altres punts de vista de la resta de participants. Van ser un dies molt fructífers i el recomanaria a tothom, sempre que se'l prengui seriosament, ja que no és un seminari d'anar a escoltar i marxar sense haver de reflexionar després de les sessions." G.R.P.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil