• Inici
  • Contacte

II Jornades Europees de Cooperació Transfronterera

Introduïda: 11-04-2014
Núria Castell, Degana de la FIB, presenta a les Jornades Europees de Cooperació Transfonterera, el projecte de doble titulacio entre la FIB i l'École ISIS dins de l'area TIC i Salut.
Jornades Europees de Cooperació Transfonterera

Un centenar de persones es reuneixen els dies 7, 8 i 9 d'abril a Figueres per participar en les II Jornades Europees de Cooperació Transfronterera en els àmbits de l'educació superior, formació i ocupació en el marc de l'Euroregió Pirineus Mediterrània, que té lloc, principalment, al Castell de Sant Ferran.

L'objectiu d'aquesta trobada és fomentar projectes transfronterers d'ensenyament superior, formació professional i foment de l'ocupabilitat en el marc euroregional. Així mateix, es pretén impulsar la col·laboració entre les diferents xarxes d'informació europea d'ambdós costats de la frontera.

- Figueres i Perpinyà acullen les segones jornades en cooperació transfronterera a l’Euroregió Pirineus Mediterrània.

Acord de doble titulació
FIB - École ISIS

Aquest acord permet la doble titulació entre la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) i l’Ecole d’Ingénieurs ISIS d’Albi de la següent manera:

- Estudiants de Grau FIB obtenen la doble titulació: Grau en enginyeria Informàtica FIB + Enginyer en Informàtica i Sistemes d'Informació per a la Salut de Ecole d’Ingénieurs ISIS.

- Estudiants Ingénieurs ISIS obtenen la doble titulació: Enginyer en Informàtica i Sistemes d'Informació per a la Salut de l'Ecole d’Ingénieurs ISIS + Màster en Innovació

Aquest projecte ha rebut un ajut de 10.000 euros de l'Euroregió Pirineus Mediterrània.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil