• Inici
  • Informació
  • Contacte

inLab FIB, una nova marca de l'LCFIB

Introduïda: 27-04-2012
inLab FIB és la nova marca escollida per a poder explicar d'una forma més adequada les funcions i les experteses que el Laboratori de Càlcul de la FIB ha anat incorporant al llarg dels seus més de 30 anys d'existència. Aquest és un nom més global i actual, que ens permet explicar millor el que som i el que sabem fer.
El nou nom vol aglutinar i fer visibles un compendi de conceptes, projectes, il·lusions, valors i emocions, i representar al conjunt de persones que hi col·laboren.

Amb inLab FIB volem mantenir el nostre esperit mitjançant la seva visualització com a Lab, junt amb els nostres valors i la nostra vocació de servei a la FIB. Volem substituir la referència al Càlcul per la connexió amb la innovació, la investigació, el talent i la tecnologia. El conjunt havia de tenir una expressió fàcil i poder combinar amb altres conceptes i activitats més pròpies d'un laboratori com el nostre.

Us convidem a visitar la nova web http://inlab.fib.upc.edu i fer-nos arribar les vostres impressions i suggeriments.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil