• Inici

Programa UPC Reutilitza

Introduïda: 30-09-2014
Acte de presentació del programa UPC Reutilitza
30 de setembre a les 12.00 a la Sala d'Actes de la FIB.
El Programa UPC Reutilitza és una iniciativa de la UPC per reaprofitar l'equipament informàtic que es renova a la universitat i a altres organitzacions o empreses, i cedir-lo a entitats socials i programes solidaris. Combinant l'aprenentatge amb el servei social, estudiants d’informàtica revisen i reparen uns equips que, en comptes de convertir-se en residus electrònics esdevenen recursos valuosos per a entitats i programes d'interès social que els necessiten. Des de l'any 1995 més de 1.300 equips s’han cedit a 181 entitats del Tercer Sector, centres educatius i altres organismes que treballen amb col·lectius en situació o en risc d'exclusió social i en espais com ara l'economia solidària, medi ambient, promoció del voluntariat, etc.

En els darrers mesos hem revisat completament el programa per fer-lo més participatiu, transparent i obert al conjunt de la societat, i volem aprofitar aquest inici de curs per presentar-vos el nou Programa UPC Reutilitza que, a més a més, estrena pàgina web (https://reutilitza.upc.edu/ ).

Us volem convidar a assistir el proper dimarts dia 30 de setembre a les 12 h a l’acte de presentació del nou Programa UPC Reutilitza. Tindrà lloc a la Sala d’Actes de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (Campus Nord de la UPC).
Us preguem que confirmeu l'assistència a l'acte a través de l'adreça info.reutilitza@upc.edu o bé al 934015961.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil