• Inici

Eleccions Claustre 2009

Introduïda: 20-10-2009
Renovació total del Claustre Universitari
Dijous 22 d'octubre tindran lloc les eleccions per la renovació total dels membres electes del Claustre Universitari. El districte electoral FIB, ubicat en la primera planta de l'edifici B6, consta de tres meses electorals a les que s'hauran d'adreçar els electors depenent el sector al que pertanyin:

Mesa 1:

- Personal funcionari docent doctor (sac únic)
- Personal funcionari docent no doctor
- Professorat associat
- Personal docent i investigador contractat
- Personal docent i investigador en formació
- PAS funcionari
- PAS laboral

Mesa 2:

- Estudiantat de primer i segon cicles
- Estudiantat de doctorat

Mesa electrònica:

- Personal funcionari docent doctor (representants centre)

Recordeu que el 'Personal funcionari docent doctor' vota dues representacions: per sac únic i pel centre. Aquesta darrera votació es realitza mitjançant vot electrònic, i ho podeu fer tant en la mesa electoral, on hi haurà els terminals preparats per fer-ho, com en qualsevol terminal habilitat amb el corresponent lector de targetes. En el cas del vot electrònic, es pot exercir tantes vegades com ho necessiteu, sent vàlida només la darrera.

L'horari de la votació és de 10:00 a 18:00, i cal que presenteu un document que acrediti la vostra identitat.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil