• Inici
  • Contacte

Concurs de Programaciķ Literāria de Sant Jordi 2011

Introduïda: 26-04-2011
Per celebrar la diada de Sant Jordi, el Departament de Llenguatges i Sistemes Informātics organitza un petit concurs de programaciķ literāria utilitzant el Jutge de Programaciķ.
L'objectiu del concurs és resoldre un problema de programació correctament. La solució es pot escriure en qualsevol dels llenguatges de programació disponibles al Jutge. D'entre tots els programes acceptats pel Jutge, el Jurat escollirà tres guanyadors. Els criteris seran la correctesa i la qualitat literària de la presentació del programa. Tot pot comptar: elegància, claredat, indentació, ús dels identificadors, comentaris, humor, ofuscació, secretisme, incomprensió... La valoració d'aquests criteris es deixa a la discreció dels jurat.

El Departament de LSI ofereix a cadascun dels tres guanyadors un val de 100 dòlars per gastar en llibres d'informàtica a Amazon.

Per participar al Concurs de Programació Literària de Sant Jordi 2011 només cal:
- ser estudiant de la UPC,
- donar-se d'alta al Jutge (www.jutge.org),
- inscriure's al curs " Concurs de Programació Literària de Sant Jordi",
- resoldre el problema corresponent a l'edició 2011.

Enguany, el concurs comença el dimarts 26 d'abril a les 12:00.
El concurs acaba el dilluns 2 de maig a les 16:00.

De cada participant el jurat avaluarà la darrera solució enviada que superi els jocs proves. El veredicte es farà públic abans del dimarts 3 de maig al migdia

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil