• Inici
  • Contacte

Beques "El Futur de les TIC" Huawei

Introduïda: 02-06-2015
20 beques d'una durada aproximada de 2 setmanes per formar-se a la Xina.
És una iniciativa de Huawei España, que s'emmarca dins del projecte global de la companyia "Seeds for the Future"
Els participants en obtenir una plaça en el programa "El futur de les TIC" hauran de presentar en idioma anglès (obligatori) el següent material i documentació:

• Una presentació on desenvolupin una idea original entorn al títol "EL FUTUR DE LES TIC". El concepte creatiu haurà d'enforcar-se cap a temes relatius a com la tecnologia pot ajudar a la societat del futur, cap a on evolucionaran les TIC o quines tendències poden sorgir als propers anys. (Subtemes a modo de suggerència.)
  • Currículum Vitae (format lliure) on s'expliqui la trajectòria acadèmica de l'estudiant fins l'actualitat. L'estudiant haurà d'adjuntar, quan se li demanin, els certificats que acreditin els mèrits indicats al CV.
  • Carta de motivació amb una extensió mínima de 300 paraules, explicant les raons per les quals el candidat es considera adequat/da per formar part del programa. Un nivell mitjà/alt d'anglès és necessari per tal de, en cas de ser seleccionat/da, poder tenir un aprofitament adequat del programa de formació n nivel medio/alto de inglés es necesario para, en caso de ser seleccionado, poder tener un aprovechamiento adecuado del programa de formació que tindrà lloc a la Xina en anglès.
El programa es desenvoluparà íntegrament a al Xina al llarg del mes de juliol de 2015.

Requisits:
- Tenir passaport espanyol.
- Estar matriculat a 2º ó 3º curs d'estudis universitaris d'enginyeries; com per exemple Eng. Telecomunicació, Eng. Industrial, Eng. Informàtica o Eng. Electrònica.
-Tenir entre 18 i 24 anys.

Termini d'inscripció: 7 de juny de 2015

Més informació a www.elfuturodelastic.com