• Inici
  • Contacte

Espai Emprenedoria al Campus Nord de la UPC

Introduïda: 14-10-2013
Dimarts 15 d'octubre a les 12:00 hores es procedirà a la presentació tant dels espais, com del projecte de l'espai emprenedoria.
Lloc: Campus Nord, edifici C6
El Consell de Govern de la nostra universitat va aprovar, el passat mes de març, la creació d’un espai d’emprenedoria al Campus Nord, a l’edifici C6 (antics espais de l’Univers).

Per a l’impuls d’aquesta iniciativa es compta amb la implicació i l’experiència del Programa Innova, amb la col·laboració de “Barcelona Activa” (Ajuntament de Barcelona).

Aquest espai donarà cabuda de forma principal, però no limitativa, a estudiants i titulats dels centres amb seu al Campus Nord, alhora que ha de ser un espai de referència d’iniciatives d’emprenedoria de tota la Universitat.

Els espais ja es troben en les condicions mínimes necessàries per començar a donar servei. Per aquest motiu, ens plau convidar-vos el proper dimarts dia 15, a les 12.00 hores, a un petit acte de presentació tant dels espais com del projecte que allotjaran.

Comptarem amb la presència del Rector, directora Barcelona Activa, vicerectora de RRII UPC, delegat del rector al Parc UPC, degana FIB i delegada del rector campus nord UPC, directora Tècnica Programa Innova UPC, així com dos estudiants relacionats amb projectes d'emprenedoria.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil