• Inici
  • Contacte

Presentació projectes de cooperació CCD-UPC 2013

Introduïda: 31-03-2014
Presentació dels projectes i activitats realitzades amb el suport del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC durant el darrer any.
Dimecres dia 9 d'abril a les 12 hores, a l'Aula Màster del Campus Nord.
Després d'unes paraules de benvinguda a càrrec d'Enric Fossas, rector de la UPC i de Josep Casanovas, director del CCD, alguns dels participants en els projectes ens presentaran de manera molt breu cinc de les iniciatives que s'han realitzat al llarg de l'any. Són només alguns exemples que mostren com podem contribuir des de la universitat a combatre la pobresa i els desequilibris a zones desfavorides en àmbits tan essencials com ara l'accés a l'energia, l'aigua i el sanejament, l'arquitectura al servei de l'educació, la comunicació de zones aïllades o la millora de l'explotació dels recursos naturals. Durant l'acte també es lliuraran els premis corresponents al XI Concurs fotogràfic "Imatges del Sud" i, finalment, es procedirà a la inauguració de l'exposició de pòsters dels projectes CCD-UPC 2013.

És un acte obert a tota la comunitat universitària al que donem una gran rellevància, encara més en un període en què la política pública de cooperació s'ha vist tan afectada per la situació de crisi econòmica. En aquest context, esdevé més essencial que mai donar visibilitat a les activitats de cooperació que impulsa la nostra comunitat universitària i posar en valor el compromís solidari de la UPC i l'esforç que hi estan dedicant moltes persones, tant amb el seu compromís actiu com donant suport a la campanya del 0,7%. Ens agradaria aconseguir la màxima assistència el proper dia 9 d'abril i, en aquest sentit, a més de comptar amb la vostra participació us agrairem que ens ajudeu a difondre aquest acte en el vostre entorn.

Informació CCD

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS