• Inici
  • Contacte

Concurs OpenApps4GEO

Introduïda: 05-02-2014
Del 13 al 16 de febrer 2014 tindrà lloc l'OpenApps4GEO, el primer concurs virtual i en temps real per desenvolupar prototipus d'aplicacions mòbils amb component geogràfica.
OpenApps4GEO està promogut pel Servei de SIG i Teledetecció –SIGTE– de la Universitat de Girona amb el patrocini de Nexus Geografics i Prodevelop, i amb el suport de Barcelona Digital Centre Tecnològic, CartoDB, OpenStreetMap i la Associació Catalana de Tecnologies de la Informació Geogràfica.

És una iniciativa en el marc de les 8enes Jornades de SIG Lliure amb l’objectiu de promoure les Tecnologies de la Informació Geogràfica en dispositius mòbils a partir de programari lliure i l’ús de dades obertes.

El millor prototipus d’aplicació mòbil serà premiat amb:
Dotació econòmica de 1.500€
1 compte CartoDB – pla Coronelli
Inscripció i visibilitat en les 8es Jornades de SIG Lliure

INSCRIU-TE (fins el 10/02/2014)
www.openapps4geo.com

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS