• Información

HackDay Roche 12 de juliol

Introducida: 29-06-2016
Join the #HackDayRoche at our office near Barcelona, Spain on July 12th
Sign up now for a day of coding and fun
Recent graduate or last year student in computer or telecommunication engineer and looking ready to change the lives of millions of patients? Join the #HackDayRoche at our office near Barcelona, Spain on July 12th. Your opportunity to show what you are made of and perhaps join the Roche Graduate Program! Sign up now for a day of coding and fun?:

www.hackdayroche.com

Durante el desarrollo del hackday estaremos atentos a los mejores participantes para ofrecerles la oportunidad de participar en el Graduate Program Software Engineering.

El Graduate Program es un programa de 18 meses durante los cuales el graduado:
  • Tendrá contacto profesional con diferentes departamentos del área de Software Engineering
  • Obtendrá conocimiento global de los diferentes roles involucrados en el desarrollo de nuestras soluciones de software
  • Formación y desarrollo de acciones relacionadas con sus habilidades
  • Contacto internacional
  • Aprendizaje en el lugar de trabajo por parte de los Scrum Teams