• Información

¿Quieres hacer un Internship en Cisco Systems (San Jose, Silycon Valley, California)?

Introducida: 03-11-2016
Ven a la charla informativa el próximo miércoles 26 de Octubre a las 12h en la Sala d'Actes de la FIB (Edificio B6).
Cisco Systems (San Jose, California) tiene un accord con la FIB para que el estudiante pueda hacer un internship en Cisco durante 1 año. Podrás vivir la experiencia "Silycon Valley" en una de las empresas punteras del sector tecnológico, convivir con otros internos de todo el mundo y aprender de las mentes más brillantes de Cisco.

Si no puedes venir envía a tu CV y ??Expediente Académico a Albert Cabellos (fib.vd.iirr@upc.edu) como muy tarde el 7 de Noviembre de 2016 (SHARP DEADLINE).

Perks

- Learn from Cisco's Brightest minds
- Work on some of the coolest new tech in the industry
- Live, work, and play with the best students from around the globe
- Paid travel and Visa costs
- Sponsored cultural and social activities • Salary and housing (including utilities, furniture, & amenities)?
- Experience vibrant international student culture and explore the San Francisco Bay Area with fellow interns

Prerequisites?
To apply for a CIIP internship, target candidates should be:

- Pursuing a relevant undergraduate • degree, and have 1-year of additional schooling to complete, post-CIIP
- Able to obtain, or have, a passport valid for the duration of the internship Available to live and work in the U.S. for 12 months?
- Willing to undergo the J-1 Visa obtainment process
- Demonstrating academic proficiency