Beques Avenir 2020-2021

Esteu aquí

L'Ambaixada de França, en col·laboració amb l'associació Diálogo, convoca per 6è any consecutiu les beques d'excel·lència Avenir, amb el suport de 20 empreses i establiments d'ensenyament superior francesos i espanyols.

avenir-logo

L'Ambaixada de França/Institut Francès, en col·laboració amb empreses, fundacions i centres d'ensenyament superior i de recerca francesos i espanyols, posa en marxa una nova convocatòria pel programa de "BEQUES AVENIR" que permetran estudiar (en una universitat o « Grande École ») i formar-se a França durant el curs acadèmic 2020-2021.

En aquesta sisena edició, el programa de Beques Avenir ofereix 60 beques d'estudis i pràctiques de tots nivells.

Els estudiants interessats poden presentar la seva sol·licitud fins al 3 de maig. 17 de maig.

Si tens preguntes, pots contactar amb algun dels següents e-mails:

Per sol·licitar la beca, els estudiants candidats hauran d'emplenar el formulari disponible en el web "Dialogo", l'entitat col·laboradora per a la gestió de les beques.

Web del Servei de Relacions Intenacionals (SRI)

Web de Dialogo