• Inici
  • Informació
  • Contacte

Beques CSC per estudiar un Màster o Doctorat al Beijing Institute of Technology (BIT, Xina)

Introduïda: 06-02-2015
El Beijing Institute of Technology (BIT, Xina), a través del China Scholarship Council (CSC), atorga cinc beques per estudiar un màster o un doctorat complet en aquella universitat.
El termini de presentació de les sol•licituds és el 10 d'abril de 2015.

Els candidats que presentin la seva sol·licitud hauran de remetre'n una còpia a l'adreça: mob.intupc.edu incloent en el missatge el número de referència de la sol·licitud a l'aplicatiu del BIT.

En el document disponible a través d'aquest enllaç trobareu informació bàsica sobre aquesta convocatòria, així com una llista de programes màster o doctorat del BIT.

Si necessiteu més informació podeu posar-vos en contacte amb mob.intupc.edu

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil