• Inici
  • Contacte

Presentació projectes de mobilitat dins del programa Erasmus Mundus

Introduïda: 13-11-2014
El proper dimecres, 26 de novembre es farà la presentació de 3 projectes de mobilitat dins el programa Erasmus Mundus dels quals la convocatoria és oberta. Els projectes són els següents:
- ERANET PLUS (3rd call). Projecte coordinat per la Universitat de Barcelona que permet realitzar estades a estudiants de grau, màster, doctorat i postdoc, de 6 o 10 mesos i mobilitat de personal durant 1 mes en una de les universitats de Rússia de la xarxa Eranet-Plus. El termini per a la presentació de sol•licituds finalitza el dia 19 de desembre.
Trobareu la informació a: Eranetplus

- AREAS+ (2nd call). Projecte coordinat pel Politecnico di Torino que permet realitzar estades de mobilitat o cursar estudis complets a estudiants de grau, de màster, de doctorat i de post-doc i estades durant un mes a personal acadèmic o d'administració i serveis en les universitats del sud-est asiàtic que formen part de la xarxa AREAS+. El termini de presentació de sol•licituds finalitzarà el proper 16 de desembre.
La informació està disponible a: http://www.areas.polito.it/.

- NOVA DOMUS, Projecte on la UPC és universitat associada que permet sol•licitar beques per doctorat, postdoc i personal acadèmic per marxar als EUA o Canadà per fer estades en els àmbits de les ciències mèdiques, ciències naturals, fotònica i enginyeries. Termini de presentació de sol•licituds: 31 de gener de 2015.
Més informació a: http://novadomus.ub.edu/nova-domus

Lloc: Aula Màster del Campus Nord