• Inici
  • Contacte

Dos alumnes de la FIB guanyen el Kairos Hacks

Introduïda: 20-03-2015
Dos alumnes de la FIB, Genís Bayona i Gonzalo Díez, guanyan el primer premi de la Kairos Hack, a més del primer premi al millor videojoc.
Els alumnes Genís Bayona i Gonzalo Diez guanyen el primer premi de la Kairos Hacks a més del premi al millor videojoc (ofert per Gamedonia) i com a premi per la primera posició, a l'estiu els han convidat a Seul per participar a la Seul global hackathon.

El projecte amb el que han guanyat és el Penguin rush, que és un videojoc, i un element hardware per poder jugar amb els peus (http://challengepost.com/software/penguin-rush-ojdhy).

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil