• Inici
  • Contacte

Del 12 al 21 de desembre torna el Gran Recapte d'Aliments a la UPC

Introduïda: 01-12-2016
Diferents centres de la UPC volem col·laborar amb aquesta campanya fent una recollida del 12 al 21 de desembre. Fer-ho possible depèn de tu!

Quins aliments són adients?

Brou, Conserves peix, llet, llegums cuits, galetes, oli, llet maternitzada, farinetes i pures infantils, arròs i pasta. Cal evitar els envasos de vidre.

Punts de recollida

Campus Nord: ETSETB (Edifici B3) | FIB (edifici B6) | ETSECCPB (edifici C1) | Biblioteca Rector Gabriel Ferraté | Edifici Til·lers (vestìbul)
Campus Sud: ETSEIB | EPSEB | FME
Campus de Terrassa: FOO Consergeria | EET TR1 Consergeria |ETSEIAAT TR5 Consergeria |Edifici Campus Vestíbul