• Inici
  • Contacte

Premi a la millor pončncia en el Congrés JENUI 2015

Introduïda: 20-07-2015
La pončncia "Mis estudiantes acaban el TFG (todos) en el tiempo previsto (casi todos)" d'en Fermín Sánchez, Jaume Moral i David López, obté el premi a la millor pončncia en el Congrés JENUI2015.
L'objectiu de les XXI Jornades sobre l'Ensenyament Universitari de la Informàtica (Jenui 2015), promogudes per l'Associació d'Ensenyants Universitaris de la Informàtica (AENUI) i organitzades per La Salle Open University d'Andorra, és promoure el contacte, l'intercanvi i la discussió de coneixements i experiències entre professors universitaris d'Informàtica i grups de recerca; debatre sobre el contingut dels programes i els mètodes pedagògics emprats; així com materialitzar un fòrum de debat en què presentar temes i enfocaments innovadors orientats a millorar la docència de la Informàtica a les universitats.

Més informació a: http://jenui2015.uols.org/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS