• Inici
  • Contacte

16è Concurs d'Idees Ambientals i Sostenibles de la UPC

Introduïda: 30-10-2014
La Universitat Politècnica de Catalunya cerca idees per promoure accions innovadores que contribueixin a transformar el model econòmic i social actual i transitar cap a nous models de desenvolupament ambientalment, socialment i econòmicament sostenibles.
Les idees aportades han d’estimular l’assumpció de la responsabilitat social de la tecnologia en relació al medi ambient i el desenvolupament humà sostenible i concretament han d’incidir especialment en l'àmbit universitari i la nostra interacció amb la societat.

Qui pot participar? Hi ha dues convocatòries:

Convocatòria Universitària
  • Adreçada exclusivament a estudiants universitaris matriculats en el curs 2014- 2015 (grau, màster i doctorat)
Convocatòria oberta
Adreçada a:
Titulats universitaris (a títol individual)
PDIPAS (personal docent i d’investigació i personal d’administració i serveis de les
universitats)
Membres de comunitats educatives (escoles,
professorat, alumnes, AMPAs, etc.)
Tercer sector ambiental (TSA)
Món associatiu (ONG’s)
Tècnics de gestió pública (a títol corporatiu)

S’exclou la participació d’empreses com a tals.

Termini de presentació
El termini d’admissió dels projectes es tancarà el divendres 27 de març de 2015, a les 14 h.

Premis
Es repartirà un valor total de 8.000 € per ambdues convocatòries