• Inici
  • Contacte

Beques AVENIR d'excel·lència a França per a estudiants espanyols

Introduïda: 22-01-2015
El programa "AVENIR" ofereix 17 beques d'excel·lència per a joves espanyols que volen fer una estada a França per estudiar en una universitat, una 'Grande Ecole' o realitzar una pràctica en una empresa francesa durant el curs 2015/2016 .
Condicions generals

- El programa s'adreça a estudiants de nacionalitat espanyola
- L'import de cada beca està determinat per l'empresa patrocinadora (consultar les ofertes)
-Els Estudiants seleccionats beneficiaran de l'estatut de "Boursier du gouvernement français" (becat pel govern francès)
- Els candidats hauran de presentar, en francès , un curriculum vitae , el formulari a completar en línia , així com dues cartes de recomanació
- El lliurament definitiu de la beca estarà condicionat a l'acreditació pel estudiant de la seva admissió en la institució d'acollida a França. Cada candidat és responsable de sol·licitar la seva inscripció a la universitat o Gran Ecole de destinació
- El lliurament definitiu de la beca està condicionada a l'acreditació d'un nivell B2 de francès

Termini per a la presentació de sol·licituds fins el 1 de març de 2015.

Beques Avenir

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS