• Inici
  • Informació
  • Contacte

Vols fer un Internship a Xilinx (Dublín, Irlanda)?

Introduïda: 10-11-2016
El període de pràctiques es durà a terme en els laboratoris d'investigació de Xilinx a Dublín. L'objectiu és investigar la programació d'algoritmes de processament de senyals a alt nivell i realitzar experiments amb nous paradigmes de programació d'FPGAs i SoC de Xilinx.
En concret, les pràctiques es centraran en la generació de dispositius de Xilinx Zynq que combinen dos nuclis ARM amb lògica programable (FPGA). El practicant ajudarà en l'optimització i la verificació de la implementació de les aplicacions especificades en aquestes plataformes. A més a més, obtindrà l'experiència d'haver treballat en el procés de desenvolupament en un laboratori de recerca industrial. També, ajudarà amb les tasques adjacents, com ara la gestió del codi base, documentació i presentacions a l'equip i a altres grups dins de l'empresa.

No és necessari tenir coneixement / experiència en FPGAs, RTL, etc (fins i tot millor si aquest no és el cas!). Les tasques a realitzar són en l'entorn de programació de noves arquitectures.

Si ets estudiant de grau o de màster i hi estàs interessat, envia al teu CV i Expedient Acadèmic al professor Daniel Jiménez (djimenez@ac.upc.edu) com a molt tard l'11 de desembre de 2016.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil