• Inici
  • Informació
  • Contacte

Convocatòria extraordinària per sol·licitar la beca Equitat de l'AGAUR

Introduïda: 31-03-2014
L'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha obert, fins al 25 d'abril, un termini extraordinari de presentació de sol·licituds per obtenir l'acreditació del tram de renda familiar i/o d'una beca Equitat.
Aquesta convocatòria extraordinària s’adreça als estudiants que no estaven matriculats a data de 15 d'octubre de 2013 o que van accedir a la Universitat el segon quadrimestre i que no van poder presentar la seva sol·licitud en el primer termini.

Les sol·licituds s'han de realitzar a través de l'Oficina Virtual de Tràmits (OVT) de la Generalitat de Catalunya abans del 25 d’abril.

Font: Sala de premsa UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS