• Inici
  • Contacte

El «Big Data» determinarà com s'estudiarà en el futur

Introduïda: 09-11-2016
Experts de l'àmbit acadèmic, tecnològic i digital s'han reunit per debatre com les dades massives ajudaran a definir noves pedagogies i aprenentatges personalitzats.
El passat 7 de novembre es va organitzar, al Col·legi de Periodistes, el col·loqui: "Dades i universitat del futur" que va reunir experts de l'àmbit acadèmic, tecnològic i digital.

Durant dues hores es va reflexionar sobre les metodologies actuals i els reptes futurs.

Ponents:
  • Joan Guàrdia, vicepresident de la Societat Catalana d'Estadística.
  • Ivan Ostrowicz, co-fundador de la start-up Domoscio, especialitzada en Big Data en l'aprenentatge.
  • Núria Castell, degana de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB).
  • Sebastian Strade, arqueòleg francés i soci fundador de Siris Academic, una consultoria tecnològica.

Moderador: Ramon Sangüesa, investigador de la UPC.

Font: Nació digital

>> http://www.naciodigital.cat/noticia/119324/big/data/determinara/estudiara/futur

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil