• Inici
  • Contacte

Un estudiant de la FIB a Rio 2016

Introduïda: 29-07-2016
La UPC estarà representada per cinc estudiants a les olimpíades que aquest estiu, entre el 5 i el 21 d'agost, tindran lloc a la ciutat brasilera de Rio de Janeiro.
Sara López, estudiant d'arquitectura, competirà en la classe 470 de vela. En la mateixa categoria, Joan Herp, que cursa el grau d'Enginyeria en Tecnologies Industrials. Alberto Munarriz, estudia Enginyeria en Tecnologies Industrials, i Marc Roca, estudiant d'Enginyeria Química, a waterpolo. Pol Moya, estudiant d'Enginyeria Informàtica, representarà a Andorra en atletisme.

Pol Moya, estudiant del grau en Enginyeria Informàtica a la FIB, representarà Andorra competint als 800 metres d’atletisme: “Tan sols fa dos anys que practico atletisme de manera seriosa”, testimonia l’andorrà. “Tot plegat és increïble! El meu somni era ser olímpic i ja ho he aconseguit. Sóc conscient que el nivell és molt alt, però faré tot el que podré i més. Som pocs esportistes andorrans i vulguis o no també et dóna una certa responsabilitat.”

Pol Moya

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS